Indywidualne dane dostępu do synchronizacji z urządzeniami mobilnymi

Do wprowadzenia ustawień potrzebujesz indywidualnych danych dostępu. Po aktywowaniu funkcji synchronizacji mobilnej w Kartotece pracowników w programie IN-FORM, dane te zostaną przesyłane mailem. Jeśli nie otrzymałeś jeszcze maila z danymi dostępu, zwróć się do administratora systemu.

Od wersji 14.00 programu IN-FORM możliwa jest również synchronizacja e-maili.

Tak wprowadzasz ustawienia:

  • Zaloguj się w programie IN-FORM jako Administrator.
  • Wybierz pracownika, dla którego chcesz włączyć synchronizację.
  • Na stronie startowej programu IN-FORM kliknij na przycisk Funkcje dod. Pomoc i wybierz Kartotekę pracowników.
  • Przejdź na zakładkę Ustawienia i wybierz w drzewku po lewej Synchronizację telefonu komórkowego.
  • Włącz kontrolkę "Tak, dla użytkownika [...] włączyć synchronizację online telefonu komórkowego dotyczącą adresów, terminów i wiadomości e-mail".
  • Użytkownik otrzyma maila z indywidualnymi danymi dostępu w poczcie programu IN-FORM.
  • Wykonaj powyższe czynności dla każdego pracownika, który będzie korzystać z synchronizacji.

Ustawienie konta Exchange ActiveSync-Accounts:

Aby ułatwić ustawienie konta Exchange ActiveSync, opracowaliśmy dla wszystkich popularnych systemów operacyjnych odpowiednie instrukcje:

Ustawienie synchronizacji dla urządzeń z systemem iOS (iPhone, iPad i iPod touch)

Ustawienie synchronizacji dla urządzeń z systemem Androida od v2.x

Ustawienie synchronizacji dla urządzeń z systemem Windows Phone