Seminaria na miarę twoich potrzeb

Nasze seminaria zostały przygotowane zgodnie z oczekiwaniami, zarówno tych początkujących jak i bardziej zaawansowanych użytkowników systemu. Weź udział w seminarium i dowiedz się, jak optymalnie pracować z programem.

Uczestnictwo w seminariach umożliwia poznanie efektywnego sposobu pracy z programem, dzięki:

  • ćwiczeniom praktycznym z wykorzystaniem komputerów w przyjemnej atmosferze
  • prezentacji różnych funkcji i możliwości programu
  • wymianie informacji z innymi użytkownikami

Większa efektywność to więcej czasu na istotne sprawy!

Chcesz uzyskać więcej informacji?


Wybierz coś z poniższych propozycji:

Podstawy obsługi IN-FORM - od adresów i artykułów do przekonującej oferty!

(Seminarium całodniowe 09:00 - 16:30)

Podstawy obsługi programu - na dobry początek! Właśnie kupiłeś program? A może jesteś nowym pracownikiem w firmie? To seminarium zostało przygotowane z myślą o początkujących użytkownikach i tych wszystkich, którzy nie rozpoczęli jeszcze pracy z programem.

Plan seminarium w szczegółach

Ogólne wiadomości na temat Kartoteki adresów oraz Kartoteki artykułów

  • poprawne zakładanie adresów: osoby kontaktowe, warunki płatności itd.
  • wyszukiwanie i sortowanie: tworzenie i wykorzystywanie gotowych schematów wyszukiwania
  • efektywne wykorzystywanie artykułów: typy artykułów, opisy, ceny, tworzenie grup artykułów
  • wydruki i schematy wydruków

Opracowywanie ofert oraz innych dokumentów

  • wykorzystanie Nagłówka: tytuł, opracował, identyfikator
  • podstawy pracy z tekstem: formatowanie, kopiowanie, wklejanie
  • zakładanie i zapisywanie często wykorzystywanych bloków tekstowych
  • wklejanie szkiców i zdjęć
  • drukowanie dokumentów
  • szybkie kopiowanie i przerabianie dokumentów

Tworzenie korespondencji seryjnej

  • wykorzystywanie funkcji drukowania korespondencji seryjnej
  • wykorzystywanie cech przy wyborze adresów do korespondencji seryjnej

Na seminarium zostaną omówione następujące zagadnienia:

  • Jak mogę szybko wyszukiwać, sortować, wybierać oraz drukować artykuły i adresy?
  • Jak mogę uwypuklić ważne informacje w ofercie?
  • Jak wstawić do oferty wielokrotnie wykorzystywane teksty?
  • Co mogę zrobić, żeby moja oferta wyglądała atrakcyjniej?

Kalkulacja kosztów firmy - solidna podstawa wyceny zleceń!

(Seminarium całodniowe 09:00 - 16:30)

Jaką cenę mogę zaproponować klientowi, żeby nie ponieść straty i wypracować założony zysk? Jak często stajesz przed podobnym dylematem? Weź udział w seminarium na temat kalkulacji i dowiedz się jak proste może być wyliczenie wskaźników kalkulacyjnych na podstawie realnych kosztów Twojej firmy. Kalkulacja opłacalności zleceń to klucz do sukcesu każdej firmy!

Plan seminarium w szczegółach

Omówienie na przykładach podstawowych pojęć z zakresu kalkulacji

  • Co to jest kalkulacja?
  • Koszty zakupu materiałów i pracy.
  • Koszty stałe firmy.
  • Planowany zysk z uwzględnieniem ryzyka.
  • Przedstawienie metod kalkulacji.
  • Jak wygrać z konkurencją?

Na seminarium zostaną omówione następujące zagadnienia:

  • Jakie są koszty utrzymania mojej firmy?
  • Jak obliczyć wskaźniki kalkulacyjne dla mojej firmy?
  • Jak wprowadzić wskaźniki kalkulacyjne do programu IN-FORM?
  • Jak ustalić próg rentowności przy kalkulowaniu ceny zlecenia?
  • Jak mogę szybko wyszukać te pozycje w ofercie, które nie pokrywają moich kosztów?
  • Ile mogę zejść z ceną podczas negocjacji, żeby nie ponieść straty?
  • Ile rzeczywiście zarobię na tym zleceniu?

Rozliczanie inwestycji w IN-FORM - wiesz, ile rzeczywiście zarabiasz na wykonywanych zleceniach?

(Seminarium całodniowe 09:00 - 16:30)

Ile zarobię na tym zleceniu? Jakie prace zostały już wykonane? Ile materiałów zużyłem? Zadajesz sobie podobne pytania? Niepotrzebnie! W ramach tego seminarium będziesz mógł poznać możliwości modułu, służącego do rozliczania inwestycji, który da Ci pełną kontrolę nad realizowanymi zleceniami, dostarczając niezbędnych informacji do zarządzania zasobami firmy.

Plan seminarium w szczegółach

Prezentacja głównych funkcji modułu do rozliczania inwestycji

  • kartoteka inwestycji
  • import danych z oferty do inwestycji
  • ewidencja materiałów
  • kartoteka pracowników
  • ewidencja czasu pracy
  • kontrola poniesionych kosztów -podsumowania, zestawiania

Na seminarium zostaną omówione następujące zagadnienia:

  • Jakie są planowane koszty wykonania danej inwestycji?
  • Jakie materiały zostały dostarczone w ramach realizowanej inwestycji?
  • Jakie są koszty dostarczonych materiałów?
  • Ile czasu poświęciłem na zrealizowanie danej inwestycji?
  • Dlaczego rzeczywisty koszt zużytych materiałów różni się od kosztów planowanych?
  • Ile zarobię na wykonaniu danej inwestycji?

Usługi serwisowe w IN-FORM - zaoferuj swoim klientom szybki i profesjonalny serwis!

(Seminarium całodniowe 9:00 - 16:30)

Profesjonalna obsługa serwisowa bez dużych kosztów przeznaczonych na administracje! Myślisz, że to nie możliwe? Weź udział w seminarium, które wprowadzi Cię w tajniki pracy z modułem przygotowanym do zarządzania usługami serwisowymi i przekonaj się, że nie ma rzeczy niemożliwych!

Plan seminarium w szczegółach

Ogólne wiadomości na temat Kartoteki umów i obiektów serwisowych

  • zakładanie i konfiguracja umów
  • edycja formularzy
  • zakładanie i opisywanie obiektów serwisowych

Planowanie terminów

  • sortowanie terminów
  • drukowanie terminów, zadań, protokołów

Kartoteka usług serwisowych i funkcje dodatkowe

  • zakładanie i raportowanie wykonanych usług
  • wystawianie faktur
  • zestawienia, analizy

Na seminarium zostaną omówione następujące zagadnienia:

  • Jak wprowadzać umowy, aby mieć pełną informacje o zadaniach i terminach, przypadających do realizacji w przyszłości?
  • Jak drukować gotowe protokoły usług i przeglądów z informacjami o obiektach?
  • Jak zaktualizować historię wykonanych prac?