Zaoferuj swoim klientom profesjonalną obsługę serwisową!
Zapewnienie klientom profesjonalnej obsługi serwisowej także od strony administracyjnej wiąże się ze znacznym wysiłkiem organizacyjnym. Z modułem dodatkowym Usługi serwisowe osiągniesz ten cel bez dużego nakładu pracy. Nie ważne, czy otrzymałeś nagłe wezwanie, czy musisz wykonać coroczną konserwację. Dzięki rewelacyjnemu narzędziu do planowania i zarządzania terminami usług serwisowych sprawnie obsłużysz zarówno regularne przeglądy techniczne wykonywane na podstawie umów, jak i nieoczekiwane awarie. Natomiast faktury z tytułu podpisanych umów wystawią się automatycznie.
Jesteś użytkownikiem systemu IN-FORM?
W pomocy programu IN-FORM (F1) znajdziesz szczegółowy opis dotyczący sposobu pracy z modułem dodatkowym Usługi serwisowe. W opisie systemu znajdziesz przykłady zastosowania tego modułu w obszarze prowadzenia kartotek obiektów serwisowych, planowania terminów, rejestracji zgłoszeń serwisowych, geolokalizacji itd.
Najważniejsze możliwości:
- optymalna obsługa rutynowych zgłoszeń serwisowych, nagłych awarii i przeglądów wynikających z zawartych umów,
- komfortowe planowanie terminów usług serwisowych i przydzielania zleceń serwisantom,
- przejrzysta prezentacja nadchodzących i już zaplanowanych zleceń serwisowych,
- możliwość obsługi zleceń serwisowych w formie elektronicznej poprzez urządzenia mobilne lub w formie tradycyjnej papierowej,
- rozwiązanie mobilne, niezależne od platformy (działa z systemami iOS, Android lub Windows),
- standardowa aplikacja do wypełniania formularzy PDF, bez konieczności posiadania dodatkowego oprogramowania,
- możliwość łatwej edycji i przetwarzania wypełnionych elektronicznych formularzy PDF, zapewniająca czytelność i ochronę danych przed utratą,
- udostępniamy opcję indywidualnego dopasowania formularzy do potrzeb firmy.
System indywidualnych kartotek dla serwisowanych obiektów
Na karcie serwisowej danego obiektu, za pomocą kilku kliknięć możesz sprawdzić wszystkie istotne parametry techniczne urządzenia, historię przeglądów oraz inne ważne informacje na temat zainstalowanych lub serwisowanych obiektów. Na przykład terminy wizyt, wymieniane części, protokoły z przeglądów, a także możesz załączyć szczegółową dokumentację graficzną, która ułatwi komunikację z klientem podczas przyjmowania zgłoszeń serwisowych lub rutynowych przeglądów.
Optymalne planowanie zleceń serwisowych w kalendarzu grupowym z funkcją geolokalizacji
Rejestruj zgłoszenia serwisowe od klientów bezpośrednio w Systemie komunikacji - praktycznie i wygodnie. Z kalendarzem grupowym błyskawicznie sprawdzisz, który z Twoich serwisantów dysponuje jeszcze wolnymi terminami, a dzięki funkcji geolokalizacji wyślesz pod adres zgłoszenia tego pracownika, który jest najbliżej - łatwo, prosto i wygodnie, jak nigdy wcześniej.
Zaopatrz serwisanta w urządzenie mobilne
Za pomocą genialnej funkcji, edytującej pliki PDF, raport z wykonanej usługi wypełnisz bezpośrednio na urządzeniu mobilnym, będąc jeszcze u klienta, a jego treść błyskawicznie prześlesz mailem do biura.
Resztę wykonaj w biurze za pomocą kilku kliknięć:
Po otrzymaniu maila, równie szybko zaimportujesz raport z usługi i wystawisz fakturę za zlecenie.
Korzystasz z aplikacji IN-TIME? Zaimportuj czasy pracy monterów z Usług serwisowych do Rozliczania inwestycji i wszystkie dane potrzebne do przygotowania zestawień w każdej chwili będą do Twojej dyspozycji.
Zapoznaj się z informacjami dotyczącymi mobilnych usług serwisowych, w szczególności sprawdź zalecane urządzenia mobilne, wspierane systemy operacyjne i aplikacje PDF.