Jesteś w terenie? Pracuj mobilnie dzięki aplikacji IN-Software APP!

Często pracujesz w terenie, lub po prostu nie lubisz siedzieć w biurze? Czy znasz poniższe lub podobne sytuacje?
- Twój klient chce negocjować ofertę. Potrzebujesz szybkiego dostępu do dokumentu, najlepiej z możliwością podejrzenia kalkulacji wykonanej w IN-FORM.
- Twój serwisant jest na miejscu i chce się upewnić, że zamówione artykuły zostały dostarczone. Najchętniej chciałby porównać numer części dostarczonego elementu, z numerem w zleceniu.
- Chciałbyś pokazać nowemu klientowi zdjęcia lub rysunki podobnych projektów, które już z powodzeniem ukończyłeś.
Dzięki aplikacji IN-Software APP Twój smartfon/tablet staje się Twoim przenośnym biurem! Masz STAŁY dostęp do ofert, faktur, raportów serwisowych, inwestycji, dokumentacji technicznej, zdjęć systemów, instrukcji serwisowych itp. Możesz pewnie, szybko i bezpiecznie podejmować decyzje, oraz odpowiadać na pytania klientów, współpracowników i pracowników.
Aplikacja IN-Software APP daje Ci dostęp do wielu informacji przechowywanych w Twoim IN-FORM. W razie potrzeby z poziomu telefonu dodaj do IN-FORM coś nowego (np. zdjęcia z budowy, zeskanowane instrukcje obsługi, notatki itp.). To, co dokumentują pracownicy lub monterzy w terenie, jest natychmiast dostępne dla wszystkich innych współpracowników, zarówno w biurze, jak i poza nim.
Znalezienie wszystkich informacji jest tak proste i szybkie jak "googlowanie". Nową jakość pracy mobilnej zapewni Ci aplikacja IN-Software APP (dostępnej na iOS i Android), oraz jej połączenie z IN-FORM.

Najważniejsze możliwości:
- STAŁY DOSTĘP do IN-FORM po bezpiecznym zalogowaniu w aplikacji
- WYSZUKIWANIE I PODGLĄD adresów, inwestycji i dokumentów
- WYŚWIETL wszystkie załączone dokumenty zewnętrzne (moduł dodatkowy) dla adresów, inwestycji i dokumentów
- DODAJ obiekty, takie jak np. zdjęcia, notatki, filmy, do bazy dokumentów zewnętrznych IN-FORM (moduł dodatkowy) z galerii aplikacji, lub bezpośrednio z aplikacji IN-Software APP
- AUTOMATYCZNA ADAPTACJA danych wyświetlanych w aplikacji, z pełnym wykorzystaniem dostępnego wyświetlacza, bez względu na to czy jest to smartfon czy tablet, format pionowy czy poziomy
- TRYB WYŚWIETLANIA jasny lub ciemny - do wyboru
- Dostępne dla systemów iOS i Android
Wymagania dotyczące korzystania z aplikacji IN-Software APP
Urządzenia mobilne:
- Smartfon lub tablet z systemem Android w wersji 10 lub nowszej (wymagany sklep Google Play i usługi)
- Apple iPhone lub iPad z systemem iOS w wersji 14 lub nowszej
- Wyświetlacz o rozdzielczości co najmniej 720x1280 pikseli
- Połączenie internetowe dla urządzeń mobilnych (WLAN lub LTE)
IN-FORM w biurze:
- IN-FORM od wersji 22. Informacje o wersji można znaleźć na ekranie logowania lub w dowolnym momencie, naciskając klawisz funkcyjny (F11).
- Stałe połączenie z Internetem. Komputer na którym zainstalowany jest IN-FORM powinien być podłączony do Internetu 24 godziny na dobę. Zwykle jest to serwer.
- Aktywna Umowa Serwisowa zawarta z IN-Software. Aplikacja IN-Software APP częściowo wykorzystuje dodatkowe moduły, których użytkownik może nie posiadać w swojej licencji (np. załączanie dokumentów zewnętrznych, czy rozliczanie inwestycji). Z aplikacji IN-Software APP lub innych usług online* nie można już korzystać po wygaśnięciu Umowy Serwisowej.
Szczegółowe informacje na temat obsługiwanych systemów operacyjnych, sprzętu i warunkach, jakie muszą być spełnione dla poprawnego działania niektórych funkcji, modułów lub interfejsów zamieściliśmy w dziale Pomoc -Wymagania systemowe.
* Warunkiem koniecznym do korzystania z aplikacji IN-Software APP oraz innych Usług online jest posiadanie aktywnej umowy serwisowej z IN-Software. Po wypowiedzeniu umowy serwisowej usługi te zostaną automatycznie zablokowane.

Bezpieczeństwo i ochrona danych
Aplikacja IN-Software APP zapewnia najwyższy poziom ochrony danych wrażliwych Państwa firmy, jak i danych osobowych. Dokładnie tak jak w przypadku standardowego oprogramowania IN-FORM.
- Bezpośredni dostęp przez serwer PROXY do osobistej instalacji IN-FORM, dzięki czemu żadne dane nie są buforowane.
- Bezpieczna transmisja danych: technologia tunelowa z gniazdami sieciowymi i szyfrowaniem SSL.
- Najwyższe standardy bezpieczeństwa autoryzowanego dostępu do danych przy użyciu standardu Oauth 2.0 i tokenów czasowych.
- Ustawienia uprawnień: To, co określono w IN-FORM dla pracownika, dotyczy zarówno biura, jak i korzystania z aplikacji IN-Software APP
Konfiguracja aplikacji IN-Software APP
Wskazówki dotyczące konfiguracji znajdziesz tutaj: Konfiguracja aplikacji IN-Software APP
Logowanie
Uruchom aplikację. Gdy uruchamiasz ją po raz pierwszy, zaloguj się - dokładnie tak jak w przypadku IN-FORM - za pomocą numeru licencji, nazwy użytkownika i hasła. Zdecyduj, czy chcesz pozostać zalogowanym po zamknięciu aplikacji i wybierz firmę w następnym oknie dialogowym.
Wyszukiwanie
Wprowadź jedno lub więcej wyszukiwanych haseł. Wyszukiwane są adresy, dokumenty i inwestycje zapisane w IN-FORM. Możesz skorzystać z funkcji filtrowania, aby ograniczyć wyszukiwanie do wybranych dat, lub określić zakres "od - do" dla wyszukiwanych dokumentów.
Podgląd adresu
Wybierz żądane dane adresowe, dotykając jednego z symboli poniżej niebieskiego obszaru nagłówka:
- Adres pocztowy: Możesz zobaczyć dane adresowe i kontaktowe każdej osoby kontaktowej.
- Adres dostawy: Możesz zobaczyć dane adresowe i kontaktowe dla każdej lokalizacji dostawy.
- Dokumenty: Jeśli korzystasz z dodatkowego modułu Dokumenty Zewnętrzne, to zobaczysz wszystkie załączniki przypięte do adresu (zdjęcia, dokumenty itp.).
- Informacje: Zobacz zapisane notatki i warunki płatności.
Podgląd faktur
Wybierz dane do wyświetlenia, dotykając jednego z symboli poniżej niebieskiego obszaru nagłówka:
- Dane nagłówka: Zobacz wszystkie istotne dane dokumentu dla każdego typu dokumentu.
- Treść dokumentu: Możesz zobaczyć obraz PDF z IN-FORM dla wszystkich typów dokumentów.
Tworzenie obrazu PDF odbywa się w IN-FORMIE podczas drukowania dokumentu, jeśli włączona jest opcja "Protokołowania zmian" dla wydruków (ustawienia rejestru -> zakładka "Protokołowanie").
W przypadku dokumentów przychodzących wyświetlany jest dokument PDF zapisany jako pierwszy. - Załączniki: Jeśli korzystasz z dodatkowego modułu Dokumenty Zewnętrzne, to zobaczysz wszystkie pliki przypięte do dokumentu (zdjęcia, dokumenty itp.).
Wyświetlanie inwestycji
Wybierz dane do wyświetlenia, dotykając jednego z symboli poniżej niebieskiego obszaru nagłówka:
- Ogólne: Zobacz ogólne dane inwestycji takie jak status, klient, opis itp.
- Dodatkowe adresy: Jeśli są dostępne, zobaczysz oznaczenie, dane adresowe i kontaktowe dla każdego dodatkowego adresu.
- Podsumowanie: Jeśli skorzystasz z dodatkowego modułu rozliczanie inwestycji, zobaczysz całkowity czas + koszty oferowanych i dostarczonych danych. Możesz również podejrzeć datę rozpoczęcia inwestycji i datę ostatniej aktualizacji, która dotyczy dostarczonych wartości.
- Dokumenty: Jeśli korzystasz z dodatkowego modułu dokumenty zewnętrzne, zobaczysz wszystkie pliki przypięte do inwestycji (zdjęcia, dokumenty itp.).
- Informacje: Zobacz zapisane notatki.
Podgląd dokumentów
- Dokumenty mogą być wyświetlane w przeglądzie jako duży obraz, podgląd symbolu lub jako lista z małym podglądem. Na liście wyświetlana jest również nazwa pliku i opis. Przełączaj się między dwoma widokami, dotykając jednego z dwóch symboli.
- Opcje filtrowania: Według „Zdjęć”, „Dokumentów” i „Innych”. Dotknij symbolu filtra, aby zawęzić wybór.
Dodawanie załączników
Jeśli korzystasz z dodatkowego modułu Dokumenty Zewnętrzne, możesz przesyłać dokumenty cyfrowe (np. zdjęcia, notatki, filmy itp.) do swojego IN-FORM w biurze. Użyj następujących opcji:
Wysyłaj pliki z galerii zdjęć, menedżera plików lub innych źródeł urządzenia mobilnego do bazy IN-FORM poprzez „Udostępnij” za pośrednictwem aplikacji IN-Software APP:
- Wybierz pliki. Nie ma limitu liczby plików dla jednej operacji.
- Rozpocznij udostępnianie i dotknij ikony w aplikacji IN-Software APP.
- Wybierz adres, dokument lub inwestycję, do której mają być przypisane pliki i ewentualnie wprowadź opis.
- Wybierz ikonę Prześlij. Wyświetlany będzie postęp przesyłania. Przesyłanie można anulować po każdym pojedynczym pliku.
Dodaj dokumenty zewnętrzne bezpośrednio z aplikacji IN-Software APP:
- Wybierz żądany adres, dokument lub inwestycję i aktywuj zakładkę "Dokumenty".
- Dotknij symbolu "+" w prawym dolnym rogu i wybierz żądany plik (pliki).
- W razie potrzeby wprowadź opis wszystkich plików razem. Jeśli wymagane są różne opisy, wybierz pliki osobno jeśli to konieczne, i prześlij je pojedynczo.
Menu, ustawienia
- Wybór firmy: Jeśli korzystasz z kilku firm, tutaj możesz zmienić firmę.
- Wygląd: wybierz wygląd automatyczny, jasny lub ciemny.
- Język: Wybierz między angielskim, niemieckim, polskim.
- Prawne: Publikacja nadruku, ochrona danych i licencje.