Pracownik call center
Każdy pracownik z call center współpracuje z konsultantem ds. oprogramowania, tworząc zgrany zespół w pozyskiwaniu nowych użytkowników i efektywnym planowaniu kalendarza spotkań. Prowadząc rozmowy telefoniczne z firmami staramy się akcentować korzyści płynące z zastosowania systemów IN-FORM w zarządzaniu firmą, tak by zachęcić Państwa do bezpośredniego spotkania z naszymi konsultantami.
Zakres obowiązków:
- telefoniczne umawianie terminów spotkań dla konsultantów ds. oprogramowania
- efektywne planowanie kalendarza spotkań konsultantów ds. oprogramowania
- prowadzenie korespondencji z kontrahentami zainteresowanymi ofertą produktową firmy
- planowanie własnego dnia pracy
Informacje ogólne:
- praca w biurze w Poznaniu
- umowa o pracę - pełen etat
Lubisz rozmawiać przez telefon? Prześlij nam swoje zgłoszenie z CV wraz z oczekiwaniami finansowymi. Więcej informacji na temat naszych pracowników oraz naszego przedsiębiorstwa znajdziesz pod linkiem Filozofia.