Indywidualne dane dostępu do synchronizacji z urządzeniami mobilnymi
Do wprowadzenia ustawień potrzebujesz indywidualnych danych dostępu. Po aktywowaniu funkcji synchronizacji mobilnej w Kartotece pracowników w programie IN-FORM, dane te zostaną przesyłane mailem. Jeśli nie otrzymałeś jeszcze maila z danymi dostępu, zwróć się do administratora systemu.
Od wersji 14.00 programu IN-FORM możliwa jest również synchronizacja e-maili.
Tak wprowadzasz ustawienia:
- Zaloguj się w programie IN-FORM jako Administrator.
- Wybierz pracownika, dla którego chcesz włączyć synchronizację.
- Na stronie startowej programu IN-FORM kliknij na przycisk Funkcje dod. Pomoc i wybierz Kartotekę pracowników.
- Przejdź na zakładkę Ustawienia i wybierz w drzewku po lewej Synchronizację telefonu komórkowego.
- Włącz kontrolkę "Tak, dla użytkownika [...] włączyć synchronizację online telefonu komórkowego dotyczącą adresów, terminów i wiadomości e-mail".
- Użytkownik otrzyma maila z indywidualnymi danymi dostępu w poczcie programu IN-FORM.
- Wykonaj powyższe czynności dla każdego pracownika, który będzie korzystać z synchronizacji.
Ustawienie konta Exchange ActiveSync-Accounts:
Aby ułatwić ustawienie konta Exchange ActiveSync, opracowaliśmy dla wszystkich popularnych systemów operacyjnych odpowiednie instrukcje:
Ustawienie synchronizacji dla urządzeń z systemem iOS (iPhone, iPad i iPod touch)
Ustawienie synchronizacji dla urządzeń z systemem Androida od v2.x
Ustawienie synchronizacji dla urządzeń z systemem Windows Phone