Obsługa
Znajdujesz się w pomocy dotyczącej korzystania z aplikacji oprogramowania IN. Poniżej opisano funkcje aplikacji. Niektóre z tych funkcji są powiązane z oprogramowaniem ERP IN-FORM. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące IN-FORM, możesz skorzystać z pomocy IN-FORM, którą możesz wywołać w oprogramowaniu za pomocą klawisza funkcyjnego F1.
Aby otworzyć temat pomocy, po prostu kliknij tytuł.
Uruchom aplikację. Gdy uruchamiasz ją po raz pierwszy, zaloguj się - dokładnie tak jak w przypadku IN-FORM - za pomocą numeru licencji, nazwy użytkownika i hasła. Zdecyduj, czy chcesz pozostać zalogowanym po zamknięciu aplikacji i wybierz firmę w następnym oknie dialogowym.
Wprowadź jedno lub więcej wyszukiwanych haseł. Wyszukiwane są adresy, dokumenty i inwestycje zapisane w IN-FORM. Możesz skorzystać z funkcji filtrowania, aby ograniczyć wyszukiwanie do wybranych dat, lub określić zakres "od - do" dla wyszukiwanych dokumentów.
Wybierz żądane dane adresowe, dotykając jednego z symboli poniżej niebieskiego obszaru nagłówka:
- Adres pocztowy: Możesz zobaczyć dane adresowe i kontaktowe każdej osoby kontaktowej.
- Adres dostawy: Możesz zobaczyć dane adresowe i kontaktowe dla każdej lokalizacji dostawy.
- Dokumenty: Jeśli korzystasz z dodatkowego modułu Dokumenty Zewnętrzne, to zobaczysz wszystkie załączniki przypięte do adresu (zdjęcia, dokumenty itp.).
- Informacje: Zobacz zapisane notatki i warunki płatności.
Wybierz dane do wyświetlenia, dotykając jednego z symboli poniżej niebieskiego obszaru nagłówka:
- Dane nagłówka: Zobacz wszystkie istotne dane dokumentu dla każdego typu dokumentu.
- Treść dokumentu: Możesz zobaczyć obraz PDF z IN-FORM dla wszystkich typów dokumentów.
Tworzenie obrazu PDF odbywa się w IN-FORMIE podczas drukowania dokumentu, jeśli włączona jest opcja "Protokołowania zmian" dla wydruków (ustawienia rejestru -> zakładka "Protokołowanie").
W przypadku dokumentów przychodzących wyświetlany jest dokument PDF zapisany jako pierwszy. - Załączniki: Jeśli korzystasz z dodatkowego modułu Dokumenty Zewnętrzne, to zobaczysz wszystkie pliki przypięte do dokumentu (zdjęcia, dokumenty itp.).
Wybierz dane do wyświetlenia, dotykając jednego z symboli poniżej niebieskiego obszaru nagłówka:
- Ogólne: Zobacz ogólne dane inwestycji takie jak status, klient, opis itp.
- Dodatkowe adresy: Jeśli są dostępne, zobaczysz oznaczenie, dane adresowe i kontaktowe dla każdego dodatkowego adresu.
- Podsumowanie: Jeśli skorzystasz z dodatkowego modułu rozliczanie inwestycji, zobaczysz całkowity czas + koszty oferowanych i dostarczonych danych. Możesz również podejrzeć datę rozpoczęcia inwestycji i datę ostatniej aktualizacji, która dotyczy dostarczonych wartości.
- Dokumenty: Jeśli korzystasz z dodatkowego modułu dokumenty zewnętrzne, zobaczysz wszystkie pliki przypięte do inwestycji (zdjęcia, dokumenty itp.).
- Informacje: Zobacz zapisane notatki.
- Dokumenty mogą być wyświetlane w przeglądzie jako duży obraz, podgląd symbolu lub jako lista z małym podglądem. Na liście wyświetlana jest również nazwa pliku i opis. Przełączaj się między dwoma widokami, dotykając jednego z dwóch symboli.
- Opcje filtrowania: Według „Zdjęć”, „Dokumentów” i „Innych”. Dotknij symbolu filtra, aby zawęzić wybór.
Jeśli korzystasz z dodatkowego modułu Dokumenty Zewnętrzne, możesz przesyłać dokumenty cyfrowe (np. zdjęcia, notatki, filmy itp.) do swojego IN-FORM w biurze. Użyj następujących opcji:
Wysyłaj pliki z galerii zdjęć, menedżera plików lub innych źródeł urządzenia mobilnego do bazy IN-FORM poprzez „Udostępnij” za pośrednictwem aplikacji IN-Software APP:
- Wybierz pliki. Nie ma limitu liczby plików dla jednej operacji.
- Rozpocznij udostępnianie i dotknij ikony w aplikacji IN-Software APP.
- Wybierz adres, dokument lub inwestycję, do której mają być przypisane pliki i ewentualnie wprowadź opis.
- Wybierz ikonę Prześlij. Wyświetlany będzie postęp przesyłania. Przesyłanie można anulować po każdym pojedynczym pliku.
Dodaj dokumenty zewnętrzne bezpośrednio z aplikacji IN-Software APP:
- Wybierz żądany adres, dokument lub inwestycję i aktywuj zakładkę "Dokumenty".
- Dotknij symbolu "+" w prawym dolnym rogu i wybierz żądany plik (pliki).
- W razie potrzeby wprowadź opis wszystkich plików razem. Jeśli wymagane są różne opisy, wybierz pliki osobno jeśli to konieczne, i prześlij je pojedynczo.
- Wybór firmy: Jeśli korzystasz z kilku firm, tutaj możesz zmienić firmę.
- Wygląd: wybierz wygląd automatyczny, jasny lub ciemny.
- Język: Wybierz między angielskim, niemieckim, polskim.
- Prawne: Publikacja nadruku, ochrona danych i licencje.